سامیارسامیار، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره
سلناسلنا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

سامیار میوه دل مامان و بابا

سرآغاز یک خاطره ماندگار

1392/10/9 8:12
نویسنده : بابا و مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سامیار نازنینم . سلام قند عسل بابا و مامان . امروز این وبلاگ رو تبدیل به کلبه مجازی خاطرات تو می کنم تا برای همیشه امروز و همه روزهای قشنگ زندگیت ، جاودان بمونه . می نویسم تا همیشه  یادت باشه و بدونی که عاشقانه دوستت داریم و برای داشتن تو و خوبیهات همیشه شاکر خدای مهربون هستیم . اولین پست رو با یک جمله ماندگار شروع می کنیم :

همه دنیای مامان و بابا : دوستت داریم .قلب

 

 

دوستت دارم اي عزيز

پسندها (2)

نظرات (3)

بابای ملیسا
26 آذر 92 21:34
سامیار جان سلام . من دوست بابا بزرگت هستم . خیلی خوشحالم که اولین نظر وبلاگت رو من می نویسم و اولین یادگاری رو برای روزهای قشنگت خاطره می کنم . فقط بدون که بابا بزرگت خیلی دوستت داره و وقتی عکست رو نگاه می کنه کلی ذوق می کنه. راستی اسم دختر من ملیسا و خوشحال می شم که به وبلاگش سر بزنی . http://www.melysa.niniweblog.com/ از خدا می خوام که خدا تمام بچه های دنیا رو همیشه زیر سایه محبت و مهربونی خودش ، شاد و سلامت و شاداب برای پدر و مادرهاشون نگه داره . این گل تقدیم سامیار خان پهلوان.
مامان ارشیا
29 آذر 92 18:12
سلام عزیزم. لطف کن به وبلاگم حتما سر بزن. کلی مدل خوشگل توش دارم برای قشنگ تر کردن اتاق سامیار کوچولوی نازت! قیمتامم مناسبه. منتظرتماااا. http://namadkadeh.blogsky.com/
خاله نگینی
2 دی 92 17:13
فسقلی دوست داشتنی سلام الان که من دارم واست مینویسم تو تازه 4ماه که اومدی تو دنیای ما، من واسه اولین کامنتم توی اولین پست وبلاگت برات مینویسم: شاید دنیای ما خیلی خوب نباشه ولی من مطمئنم مامان و بابای خوب تو واست یه دنیای خیلییییییی خوب میسازن خاله نگینی خیلی خیلی دوست داره سامیار جون کچلم